Following my dream - Reisverslagen van Mees Kort - WaarBenJij.nu Following my dream - Reisverslagen van Mees Kort - WaarBenJij.nu

Following my dream

20 November is het dan zover: mijn adventure aan de andere kant van de wereld kan beginnen! Als alles goed gaat sta ik na een tussenstop in Taipei (en een reis van ruim 20 uur) de 21e weer heelhuids op vaste grond in Sydney.. De eerste vier dagen worden verzorgd door de organisatie waarbij ik een groepsreis heb geboekt: zij verzorgen mijn Australische bankrekening, nieuwe simkaart en nog veel andere dingen.. :) Maar het idee is om zo snel mogelijk mijn eigen weg te gaan en werken met reizen te combineren. Ik heb een visum voor een jaar, maar het kan zomaar zijn dat ik er na een jaar geen genoeg van kan krijgen en er nog 12 maanden aan vast plak, of dat ik juist binnen 6 maanden alweer thuis sta.. Who knows? Nieuw-Zeeland zal ook hoogst waarschijnlijk nog wel aan bod komen, aangezien ik dan toch in de buurt ben en het één van de mooiste plekjes op aarde moet zijn. Waarschijnlijk ga ik hier samen met een vriendin heen die een paar maanden na mij ook naar Australië vliegt, en zetten we onze reis dus gedeeltelijk samen voort. Kortom: ik ben ontzettend benieuwd naar het komende jaar en heb er super veel zin in! Het doel van de reis: veel nieuwe mensen (en daarmee werelden) leren kennen en to the fullest genieten van deze twee prachtige landen! :)

Recente Reisverslagen:

18 Juli 2013

Queensland

05 Mei 2013

Westkust

14 Maart 2013

Welcome to ... ~ Perth ~ !!!

05 Maart 2013

Great Ocean Road & Kangaroo Island!

07 Januari 2013

Laatste weekje in Melbourne
Mees

Actief sinds 06 Nov. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11844

Voorgaande reizen:

20 November 2012 - 20 November 2013

Following my dream

Landen bezocht: